czwartek, 4 czerwca 2015

#3 Festiwal Kolorów ♥


Hej, hej! :) 
Dzisiaj przychodzę do Was z trochę innym postem, 
---
Dzisiaj w moim mieście po raz pierwszy odbył się Festiwal kolorów, zawsze chciałam uczestniczyć w takiej imprezie, aż w końcu mi się udało. 
Pojechałam na niego z koleżanką z klasy Emilią, o 15 byłyśmy na miejscu, kiedy dotarłyśmy na miejsce ustawiłyśmy się w kolejce po bilet, wstęp kosztował 15 zł. Myślałam, że kolejka będzie dłuższa i będziemy w niej stać co najmniej półtorej godziny, ale się myliłam, po ok. czterdziestu minutach weszłyśmy na teren gdzie odbywał się festiwal. Następnie ustawiłyśmy się w kolejnej kolejce po farbki, dla mnie to chore, że zwykły proszek, którego za dużo nie ma kosztuje 10 zł, ale pomińmy ten fakt. Kolejka była o wiele gorsza niż tamta, w dodatku zrobiło się gorąco, a w międzyczasie zabrakło farbek, haha. :D Po około godzinie wyszłyśmy z tego tłumu i udałyśmy się koło sceny gdzie odbywała się główna atrakcja imprezy. Muzyka grała, ludzie się bawili, rzucali farbkami, to było piękne i na pewno pojadę jeszcze raz jak będzie znowu w Bydgoszczy! Jak jeszcze nie byliście na takim festiwalu to musicie pojechać! Tego się nie da opisać, to trzeba zobaczyć. :) 
Na takie festiwale najlepiej pojechać z grupką ludzi, bo w dwie osoby nie ma tej zabawy, haha. 
---
Przejdźmy do zdjęć ♥










włosy Emilii ♥














Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się podobały, bo stwierdzam, że nie nadaję się do robienia TAKICH zdjęć. :D

A co Wy myślicie o takich zabawach? Byliście na takiej, podobało Wam się? Piszcie w komentarzach! ;)
---
Do następnego! 

PS. Przepraszam za tyle buziek, ale musiałam wyrazić moje uczucia, haha. xD

26 komentarzy:

  1. ZOSTAŁAŚ NOMINOWANA DO L.B.A
    PYTANIA MASZ TUTAJ :) POWODZENIA : Mój blog <--Klik <--- tUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze chciałam jechać na festiwal kolorów, ale zawsze mi coś wypadało :/
    W tym roku chciałam jechać w moje urodziny (20 czerwca) do Katowic lub Krakowa ale niestety też nie mogę.
    Zazdroszczę, że tam byłaś. Musiałaś poznać mnóstwo fajnych osób i super sie bawić :D

    canella-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o festiwalach kolorów, ale nie miałam pojęcia jak się to odbywa, być może kiedyś wybiorę się na coś takiego, bo wygląda to dość zabawnie ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałam jechać na taki festiwal, ale nie mam z kim. może w końcu za rok pojadę :)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze marzyłem o takim festiwalu ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia! Planuję też się na to udać!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja byłam na festiwalu w Toruniu i wstęp był za darmo..
    zapraszam na fotorelacje!
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2015/06/colourful-festiwal-kolorow.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? :o To ciekawe dlaczego w Bydgoszczy musieliśmy płacić. :/

      Usuń
  8. wow , ale ci zazdroszczę! ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, musiało być świetnie :) Wielkie zazdroo xdd
    luleann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak świetnie! ;d obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do siebie: http://zzyciawzietexd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem takie zabawy są naprawdę super ! :D Fakt jest to brudna zabawa ale ile frajdy !
    Byłam na takiej jednej i naprawdę świetnie ją wspominam :D

    http://cocollins.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo o nim słyszałam, aczkolwiek jeszcze nie miałam okazji na nim się pojawić.

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niestety nie mogłam być na festiwalu, ale myślę, że takie wydarzenie to musi być świetna zabawa! :D
    Pozdrawiam xx
    atramka Blog -klik-

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze mnie zastanawiało to, ile czasu trzeba potem poświęcić na mycie i pranie :P

    Gdybyś miała ochotę - zapraszam do mnie.
    www.zdjeciorobienie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo długo XD a bluzka mi się nie doprała, niestety. :c

      Usuń
  15. Zawsze mnie zastanawiało to, ile czasu trzeba potem poświęcić na mycie i pranie :P

    Gdybyś miała ochotę - zapraszam do mnie.
    www.zdjeciorobienie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Sama się zastanawiałam, czy nie pójść na taki festiwal, ale w końcu jakoś stwierdziłam, że to bez sensu, może za rok pojadę.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/05/blog-post.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda na to, że dobrze się bawiłaś :) Sama zawsze chciałam się wybrać na taki festiwal, ale nigdy nie było okazji :(
    http://home-everywhere.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie w mieście będzie jakoś w lipcu. Postaram się tam być :)
    Zapraszam!   http://szyszunia-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie w okolicy ma być jakoś w lipcu :) zapewne się pojawię :)

    zapraszam do siebie : http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/ zachęcam do komentowania jeśli coś Ci się spodoba i do kliknięcia LUBIĘ TO na facebooku ( możesz tam trafić bezpośrednio z bloga) :) pozdrawiam !:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Musiało to bardzo fajnie wyglądać, nie przepadam za takimi postami, ale ten mi się podoba bo inaczej nie da się przedstawić tak wielkiej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju, dziękuję bardzo! Mega mi miło! :D

      Usuń
  21. W moim mieście festiwal kolorów jest w sierpniu, już nie mogę się doczekać :D

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Widać że było wspaniale, zdjęcia są wprost magiczne!:D
    Muszę się na takie coś wybrać:)
    http://somethingforyou0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń